piatok 8. novembra 2013

O nás - aktualizácia

Už je to dlho, čo som si nenašla čas na tento blog.
Je to tak, ale narodilo sa nám to očakávané druhe dieťatko, synček Jožko. Času bolo zrazu málo.

Takže tu je malá aktualizácia.
Už sme vyrástli (ja som sa síce našťastie zmenšila o pár kíl), Sofinka bude mať o 2 týždne 4 roky a Jojko má 2,5 roka.
Tešila som sa na to krátke obdobie, keď bude Sofinka chodiť do škôlky a ja budem iba s Jožkom. S jedným dieťatkom sa dá pobehať všeličo, zvládnuť aj nejaká kultúra, ktorá mi už veľmi chýba.
Smola je, že Sofinka si nosí zo školky veľmi intenzívne a veľmi dlhotrvajúce choroby. Imunitu má vyšetrenú a je v poriadku, takže nikto nerozumie.
Výsledkom teda je, že naďalej ostávame doma v našej láskyplnej trojici (štvrtý milovaný a milujúci člen trávi dni v práci) a pomaly, ale iste nám začínajú byť steny pritesné ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môžete dať like :)